вівторок, 13 вересня 2011 р.

Моя перша Тільда...

 Почну з того що шила останній раз ще в школі, тому з швейною технікою до недавнього часу не дружила взагалі...Але було величезне бажання шити, тому замовила коханому чоловікові на річницю весілля швейну машинку...Була впевнена, що першою пошию Тільду, так і сталося...Тому знайомтесь це Філя...


Планувалось, що це буде зайка дівчинка, але мій синочок так активно почав гратися тільки зшитим зайчиком, що вирішила зробити хлопчика, так і вийшов Філя (це ім"я легко виговорювати моєму Ігоркові)...Шила зайку за такою викрійкою, тільки вушка робила довшими десь на 1/3, і ніжки не пришивала а кріпила з допомогою гудзичків, щоб він міг стояти...
Оскільки в мене як в початкової швеї тканини вдома немає, то одяг прийшлось шити з того , що було в наявності, а був тільки дуже-дуже цупкий джинс, що суттєво ускладнило мені роботу і трішки змінило стиль комбінезону...Капчики в Філі шкіряні, футболка трикотажна, кепка з того ж джинсу... Ось так він виглядає зі спини

Вже сшила деталі для наступного зайчика , чекайте скоро на його появу тут!




2 коментарі:

  1. Ну теперь тебя уже можно поздравить с возвращением в блого жизнь?

    ВідповістиВидалити
  2. Мій хлопчик ще не вбраний...та без імені...
    А твій Філя-стильний!)))

    ВідповістиВидалити